Wszelakie Gry PBF

  • Nie jesteÅ› zalogowany.
  • Polecamy: Moda

#1 2012-06-24 19:41:57

Frank

Administrator

Zarejestrowany: 2012-06-24
Posty: 26
Punktów :   

Forum War Of The Clans

Musimy omówiæ ogólny zarys naszego jak¿e wspania³ego forum War of the Clans.


  1. Tytu³
  2.   - War Of The Clans

  3. Opis/Prolog/Historia


  4. Prolog - Dwóch synów Mistrza Sze¶ciu ¦cie¿ek utworzy³o dwa potê¿ne klany - Uchiha i Senju, które niepodzielnie dominuj± na mapie wojennej ówczesnego ¶wiata... Zanim powsta³y systemy wiosek, ¶wiat shinobi dzieli³ siê na setki klanów posiadaj±cych w³asny skrawek ziemi. By³ to okres odwiecznej wojny o dominacjê, który klan przejmie najwiêksze terytorium, narzucaj±c innym klanom sw± suwerenno¶æ. By³ to okres tysi±ca ofiar gin±cych w szalonej wichurze niekoñcz±cej siê bitwy, tysi±ce klanów upada³o lub jednoczy³o siê z potê¿niejszymi... Jednak¿e przeznaczenie nie musi potoczyæ siê wzglêdnie jedn± ¶cie¿k±. Prawdziwa bitwa o dominacje rozpoczyna siê teraz! Uchiha Madara i Hashirama Senju zginêli w pojedynku przeciw sobie. Nikt nie spodziewa³ siê, i¿ dwóch niezwykle potê¿nych i utalentowanych shinobi odejdzie z tego ¶wiata, zostawiaj±c swe dziedzictwo. Klan Uchiha oraz klan Senju zosta³y gwa³townie os³abione, bez swych przywódców utraci³y wolê walki, a wraz z ni± zaczê³y przegrywaæ... w wyniszczaj±cej siê nawzajem wojnie. To by³ promyk nadziei dla innych, s³abszych klanów.

  5. Temat przewodni
  6.   - Forum obsadzone jest w starym ¶wiecie mangi i anime "Naruto", w czasie powstawania i walki klanów

  7. Mechanika gry

  8. a)Tryb jej prowadzenia.
    b)Sposobno¶æ pisania.
    c)Punkty, statystyki, waluta itp.

  9. Rozdzielenie obowi±zków

  10. a)MG Bad-guy - Oczko
    b)Testy,Egzaminy  - Nie obsadzone
    c)Sêdziowie - Wszyscy Administratorzy oraz upowa¿nieni gracze

  11. Banery


  12. System Technik/Jutsu i ich nauka


  13. Rangi, poziom gracza


  14. Konta Fabularne

  15. a)Egzaminator
    b)Sêdzia I
    c)Sêdzia II
    d)Sêdzia III

  16. Mapa ¦wiata

  17. a)Mapa Rozszerzona
    b)Mapa Podstawowa


  18. Statystyki

  19. a)Si³a
    b)Zwinno¶æ (zamieniona z szybko¶ci±)
    c)Reakcja
    d)Celno¶æ
    e)Wytrzyma³o¶æ
    f)Kontrola
    g)Chakra


http://img841.imageshack.us/img841/747/sygnaturafrank.png

Offline

 

#2 2012-06-24 19:44:41

Frank

Administrator

Zarejestrowany: 2012-06-24
Posty: 26
Punktów :   

Re: Forum War Of The Clans

Co musimy jeszcze zrobiæ i co dodaæ?


Moim zdaniem co do waluty pozosta³ bym przy s³ynnym

"Yen" Oraz "Ryo"


http://img841.imageshack.us/img841/747/sygnaturafrank.png

Offline

 

#3 2012-06-24 19:56:02

Oczko

http://img515.imageshack.us/img515/4727/30uy9hu.png

Zarejestrowany: 2012-06-24
Posty: 3
Punktów :   

Re: Forum War Of The Clans

Doobra, nagle mnie ol¶ni³o. Mianowicie chodzi ooo...

7. System Technik/Jutsu i ich nauka

Na wiêkszo¶ci PBF-ach Naruto, techniki s± od rang - rangi to swoiste wymagania do danego jutsu, czym potê¿niejsze, tym MY musimy byæ bardziej potê¿niejsi, a rangi s± jakby ¶wiadectwem naszej potêgi.

Do¶æ ciekawa Puenta, ale trochê... bezsensowna. Jakby nie patrzeæ g³ówny bohater anime, antagonista Naruto jest po prostu geninem, i proszê? Co osi±gn±³, wiele... O co mi chodzi? Chodzi mi oto, aby¶my stworzyli wska¼nik, próg, który po przekroczeniu daje nam mo¿liwo¶æ korzystania z potê¿niejszych technik.

I tutaj wpad³em na ma³y patent, który ju¿ zreszt± by³ dawno odkryty... SKILLE! A mianowicie, chodzi mi o kontrolê, ale nie tylko. Ka¿dy, kto chce byæ shinobim, musi dbaæ o sw± kontrolê chakry. To powinien byæ naj naj najwa¿niejsza umiejka. Ale dobra, co z chakr±? Przede wszystkim, ¼le przedstawiali¶my charkê, w formie cyfrowej. Robili¶my tak, poniewa¿ w taki sposób naj³atwiej przedstawiaæ ow± energiê. Ja proponujê kontrolê MG. To my decydujemy, kiedy chakra siê koñczy.

I tutaj wchodzi nowy problem, chodzi o pieczêcie. Musimy siê zastanowiæ, czy oby na pewno nakurwianie z ca³ego arsena³u technik, jest oby, kurwa, sensowne? Bo je¿eli tak przyjmiemy, to ka¿dy bêdzie walczy³ jedynie technikami, a walka wrêcz bêdzie atrakcj±. Pamiêtacie mo¿e odcinek Akatsuki vs Kakashi, Nara oraz dwóch przydupasów - Grubas i Ino? W tej walce, jedynie Shikamaru czêsto u¿ywa³ jutsu, poniewa¿ jego klan na to pozwala, ale Kakashi rozs±dnie u¿ywa³ technik.

Rozs±dek Techniki powinny byæ czym¶, co RATUJE DUPÊ lub znacz±co wp³ywa na jej przebieg. To ma byæ as, a nie kurwa spam.


http://img155.imageshack.us/img155/5730/alucardo.png

Offline

 

#4 2012-06-24 20:14:50

Frank

Administrator

Zarejestrowany: 2012-06-24
Posty: 26
Punktów :   

Re: Forum War Of The Clans

Zgadzam siê zupe³nie z tym co powiedzia³e¶, wprowadzenie odpowiedniej ilo¶ci Skilla Kontrola, jako zap³ata czy te¿ pozwolenie na naukê danej techniki. Co do szacowania ilo¶ci Chakry przez MG nie mam nic przeciwko jednak¿e mam pytanie. Co bêdzie wp³ywa³o na wielko¶æ/ilo¶æ chakry gracza?

"Nakurwianie Technikami" - Ja bym stwierdzi³ to tak:
U¿ywanie niektórych technik zu¿ywa du¿o chakry - to uniemo¿liwia definitywnie spam.
Wiêkszo¶æ technik bêdzie zabiera³a wytrzyma³o¶æ i energie(zmêczenie) - likwiduje spam.
Wprowadzenie do technik Exhaust - Znamy wiele technik z anime które to posiada³y, jednym z przyk³adów mimo, i¿ jest to do¶æ silna technika jest "Kotoamatsukami".


http://img841.imageshack.us/img841/747/sygnaturafrank.png

Offline

 

#5 2012-06-24 20:23:25

Oczko

http://img515.imageshack.us/img515/4727/30uy9hu.png

Zarejestrowany: 2012-06-24
Posty: 3
Punktów :   

Re: Forum War Of The Clans

Skoro wspomnia³e¶ o skillach

Wcze¶niej wprowadzali¶my liczbowo skille, ale czy to przypadkiem nie psuje klimatu? Proponowa³bym tak±, oczywi¶cie wszystko jest czysto przyk³adowo.

Si³a/b] Znakomicie

[b]Mobilno¶æ/b](Zwinno¶æ, Zrêczno¶æ itd.) Dobrze

[b]Koncentracja:
¬le

Te statusu oznaczaj± "poziom", czyli jak bardzo jeste¶my w czym¶ dobrzy, ale tutaj pojawia siê problem.

1. Jak zwiêkszyæ status, za³ó¿my, od ¼le do dobrze? Bêdziemy stosowaæ jakie¶ punkty?

2. Jak bêdzie przebiegaæ trening?


http://img155.imageshack.us/img155/5730/alucardo.png

Offline

 

#6 2012-06-24 20:28:36

Frank

Administrator

Zarejestrowany: 2012-06-24
Posty: 26
Punktów :   

Re: Forum War Of The Clans

No tak jednak¿e za³ó¿my, ¿e osobnik "1" ma 45punktów si³y, a osobnik "2" ma 90punktów si³y.
Doskonale widzimy ró¿nicê pomiêdzy dwoma graczami, za¶ jaka ró¿nica jest pomiêdzy u¿ytkownikiem z si³± "Dobrze" i drugim u¿ytkownikiem z si³± tak¿e "Dobrze".

Nie zgodzi³ bym siê z tym, ¿e obaj s± tak samo silni.Aczkolwiek pomys³ ze zmian± w liczeniu skili jest istotnie wa¿ny.


http://img841.imageshack.us/img841/747/sygnaturafrank.png

Offline

 

#7 2012-06-24 21:09:13

Oczko

http://img515.imageshack.us/img515/4727/30uy9hu.png

Zarejestrowany: 2012-06-24
Posty: 3
Punktów :   

Re: Forum War Of The Clans

Wpad³em na pomys³. Na hamaku przeczyta³e¶ moj± koncepcjê modernizacji twojego starego, sprawdzonego systemy przy skillach, ale jest jedna rzecz. Miêdzy poziomami zawsze wydaje siê tyle samo punktów. O co mi chodzi, ¿e nie ma jakby "kar" za trening. Prosty przyk³ad pomo¿e ci zrozumieæ szybko o co mi chodzi.

Za³ó¿my.

¬le > Dobry
(1-30)
¿adnych kar

Dobry > znakomity
(31-100)
Kara 2 punktów.

O cho chodzi? Chodzi mi oto, ¿e aby podwy¿szyæ statystykê od 31 do 32 trzeba zap³aciæ 2 punkty, nie jeden. To jest w³a¶nie kara. Powiedzia³e¶ na na hamaku o naturalnych ¶cie¿kach i to mo¿na wykorzystaæ. Ci, którzy maj± + do si³y, kary nie p³ac±. Ale, je¿eli kto¶ nie ma talentu do pakowanie, bêdzie p³aciæ kary. Taki system spowoduje ró¿norodno¶æ, bêdzie ma³o powtarzaj±cych siê postaci pod wzglêdem skillowym. Co o tym my¶lisz?


http://img155.imageshack.us/img155/5730/alucardo.png

Offline

 

#8 2012-06-24 21:36:55

Frank

Administrator

Zarejestrowany: 2012-06-24
Posty: 26
Punktów :   

Re: Forum War Of The Clans

Co prawda mia³em inna koncepcjê na ten temat.My¶la³em by po prostu stworzyæ neutralny niezmieniaj±cy siê przedzia³ punktowy na poszczególne etapy ¼le>¶redni>dobry itp, a dla ka¿dego gracza zmieniaæ ten przedzia³ w górê b±d¼ w dó³, jednak twój pomys³ tak¿e mi siê podoba.

Wcze¶niej próbowa³em robiæ to samo w inny sposób, a bowiem zrobi³em to tak, i¿ na samym pocz±tku gracz zaczyna³ np: z -10kontroli co oznacza³o, ¿e od pocz±tku jest w tym s³abszy.

Oczywi¶cie bez zbêdnych ceregieli akceptuje twój pomys³, mam tylko jedno pytanie.Czy pozostawiamy mój pomys³ z odno¶nikami w nawiasach o mo¿liwo¶ci dodania punktów?

Dodatkowo chcia³bym by ka¿dy napisa³ swoje propozycje nazw skili z ich opisami oraz z podzia³em na podstawowe, dodatkowe oraz pomocnicze. Szczerze mówi±c czym wiêcej tym lepiej..


http://img841.imageshack.us/img841/747/sygnaturafrank.png

Offline

 

#9 2012-06-27 15:48:44

Bordowy

http://img515.imageshack.us/img515/4727/30uy9hu.png

Zarejestrowany: 2012-06-27
Posty: 2
Punktów :   

Re: Forum War Of The Clans

Myslê, ¿e mo¿na dodaæ do pierwszego postu podsumowanie pomys³ów z ich plusami i minusami.


http://images42.fotosik.pl/464/eaa1eab83f358c91.jpg

Offline

 

#10 2012-07-16 19:12:25

Frank

Administrator

Zarejestrowany: 2012-06-24
Posty: 26
Punktów :   

Re: Forum War Of The Clans

Jest do rozwi±zania kolejny k³opot.
Rozdawanie punktów statystyk. Na wiêkszo¶ci forum wygl±da to tak.

Rozdawane punkty przy zak³adaniu Karty Postaci s± na sta³e i nie zmienne. Na ich wp³yw i zmienno¶æ wp³ywaj± przedmioty, b±d¼ bonusy od umiejêtno¶ci. Jakby siê zastanowiæ i ka¿demu graczowi rozdawaæ pewn± ilo¶æ punktów jak bêdzie sobie tego ¿yczy³ mo¿e byæ ciê¿kie.

Dodatkowo wpad³em na pomys³ by Potencja³ s³u¿y³ za walutê. Za walki, misje i przeró¿ne wyzwania dostawa³o by siê "PP" i "PS" to znaczy: Punkty Potencja³u i Punkty Statystyk.
PS s³u¿y³o by oczywi¶cie do rozdawania o ile jak wy¿ej napisa³em bêdzie mo¿na se rozdawaæ ci±gle punkty, za¶ PP s³u¿y³o by do nauki technik i umiejêtno¶ci.


http://img841.imageshack.us/img841/747/sygnaturafrank.png

Offline

 

#11 2012-07-16 19:19:18

Bordowy

http://img515.imageshack.us/img515/4727/30uy9hu.png

Zarejestrowany: 2012-06-27
Posty: 2
Punktów :   

Re: Forum War Of The Clans

A mo¿e wogóle zróbmy awangardowo, olejmy punkty statystyk.
Zast±pi³yby je statystyki procentowe + master level okre¶laj±cy si³e postaci.

Np.:
Postaæ Kox:50% atak 30% obrona 20% jutsu master level 100
Postaæ Cienias: 80% atak 20% obrona master level 20

Cienias mimo, ¿e idzie wiêcej w atak by³by i tak s³abszy od Kox'a.
I jeszcze jedna rzecz: ³atwiej by³oby ustalaæ bonusy od buffów i itemów: dawa³yby bonus w %, chwilowo podwy¿szajac procenty powy¿ej 100.

Warto¶ci statystyk gracze mogliby zmieniaæ sobie poprzez treningi okre¶lonych aspektów, treningi ogólne i fabu³a dodawa³yby tylko master level, który by³by wyznacznikiem 'ogarniêcia' walki przez danego gracza.


Tym sposobem gracze rozwijaliby siê, ale nie by³oby sytuacji, ¿e magicznym sposobem nagle s± lepsi w ataku lub obronie.

Ostatnio edytowany przez Bordowy (2012-07-16 21:02:04)


http://images42.fotosik.pl/464/eaa1eab83f358c91.jpg

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB 1.2.23
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi

[ Generated in 0.038 seconds, 9 queries executed ]


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.ngamecool.pun.pl www.errf.pun.pl www.mytupijemy.pun.pl www.pyrotehnic.pun.pl www.metro-station.pun.pl